Frequently Asked Questions
Frequently asked questionsAlgemeen
Wat is de Apenheul Academy?
Deze Academy is speciaal gemaakt voor jou als medewerker van Apenheul. Hier gaan wij jou helpen om nóg beter te worden in je werk. Want er is toch niets leuker dan een gast die tevreden naar buiten loopt omdat JIJ hem of haar hebt geholpen? Je wordt getraind op het gebied van productkennis, klantgerichtheid en adviesverkoop. Want wanneer je deze combinatie van vaardigheden perfect weet te beheersen, sta je alle gasten goed te woord. In animaties, video’s en vlogs spijkeren we je aan alle kanten bij. De kennis pas je eenvoudig toe op de werkvloer én gebruik je voor de verschillende spelelementen binnen de app. Zo ga jij of gaat je team er vandoor met de meest te gekke prijzen. Verder is de Academy ook de plek waar je op de hoogte kunt blijven van het laatste nieuws!
Inloggen
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat nu?
Hoe kan ik inloggen?
Wat als ik meer vragen heb?
Hoe kan ik me registreren?
Je kan jezelf registeren op de homepagina door jouw team aan te vinken en je gegevens in te vullen. Om te weten in welk team je zit kun je terecht bij Nina Aalders van de Apenheul.
Profiel
Hoe kan ik uitloggen?
Hoe kan ik mijn profiel aanpassen?
Quizzen
Hoe kan ik een quiz maken?
Hoeveel punten kan ik per quiz verdienen?
Wat als er een fout in de quiz zit?
Foutjes maakt iedereen weleens, ook wij helaas. Maar zie jij een fout? Dan horen wij graag van jou waar de fout zit, via de Helpdesk, want dan kunnen we dit heel snel aanpassen. Wij zorgen er dan ook voor dat jij de hoeveelheid punten krijgt die je verdient! Het moet natuurlijk wel eerlijk blijven.
Hoeveel quizzen moet ik per maand maken?
Per maand maak je één of twee quizzen.
Ranking
Hoe worden de scores berekend?
Hoe kan ik de ranking zien?
Wanneer je klikt op "Winnen" kom je direct bij de teamranking terecht. Wanneer je naar beneden scrolt kun je klikken op “Bekijk persoonlijke ranking”. Hier zie je hoe jij presteert ten opzichte van de andere medewerkers van de Apenheul.
Wat is een winperiode?
Iedere zoveel maanden is er een nieuwe winperiode wat betekent dat na die periode alle scores weer op 0 worden gezet, dus een nieuwe ronde nieuwe kansen! De winperiodes lopen van 17 maart t/m 12 juli, 13 juli t/m 25 augustus en 26 augustus t/m 3 november. Alleen de totaalscore zal door blijven lopen, zodat we aan het einde van het jaar zien wie de jaarwinnaar is.
Berichten
Hoe kan ik mijn berichten zien?
Wat zijn meldingen?
Wat zijn chatberichten?
Hoe stuur ik een video in de chat?
Waarom ontvang ik geen pushberichten?
Hoe kan ik een chatgroep aanmaken?
Als medewerker kun je zelf geen chatgroepen aanmaken, dit kan alleen je teamleider of het kantoor.
Wat kan ik delen via de chat?
Je kunt tekstberichten, foto's en video’s delen.